Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Regulamin

Szukaj produktu

Bestsellery

Kontakt

  • Sprzedaż internetowa
    NIP: 733-134-96-22
  • E-mail:sklep@hurt-czescirolnicze.pl
  • Telefon511-922-379
  • Godziny działania sklepucodziennie 7.00 - 21.00, w niedziele 8.00 - 21.00

Hity sklepowe

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

 
  1. Właścicielem sklepu jest:
 
Firma handlowa Kacprzak Szymon
ul. Strykowska 62
95-010 Stryków
e-mail : firma-handlowa.1@wp.pl
             sklep@hurt-czescirolnicze.pl
tel. 511-922-379
NIP: 733-134-96-22
 
  1. Klientem sklepu internetowego może być firma lub osoba fizyczna, która ma ukończone 18 lat, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
  2. Ważne jest wypełnienie wszystkich danych kontaktowych osoby odpowiedzialnej za składanie zamówień.
  3. W przypadku firm ważne jest przesłanie na nasz e-mail wpisu do CEIDG.
  4. Rejestracja w sklepie oznacza akceptację regulaminu.
 
 
Zasady dokonywania zakupów
 
                       
  1.  Zamówienie może zostać złożone za pośrednictwem sklepu internetowego lub
     drogą e-mailową.
  1. Składanie zamówień za pośrednictwem sklepu możliwe jest po uprzednim
      zarejestrowaniu się.
  1. Przy rejestracji nowego klienta hasło do konta klienta jest generowane przez sklep
     i wysyłane na mail podany przy rejestracji
4.  Po złożeniu zamówienia poprzez sklep internetowy lub e-mail klient otrzymuje
     e-mail zwrotny z potwierdzeniem zamówienia
5.  Umowa sprzedaży towaru zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Firmę handlową  
     otrzymania zamówienia (zmiana statusu zamówienia na PRZYJĘTE).
6.  Każde zamówienie będzie zrealizowane w możliwie najkrótszym terminie - za     
          pośrednictwem Poczty Polskiej. Przewidywany maksymalny czas wysyłki zamówienia nie powinien być dłuższy niż 4 dni roboczych.
  1. Zamówienia realizowane są w kolejności ich nadchodzenia z uwzględnieniem stanów magazynowych i procedury ewentualnego pozyskania zamawianych towarów.
  2. W przypadku niedostępności części towarów zawartych w zamówieniu klient jest o tym informowany i podejmuje decyzję o dalszej jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, rezygnacja z całego zamówienia).
  3. W przypadku zamówień płatnych przelewem realizacja zamówienia odbywa się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym.
  4. W przypadku zamówień płatnych za pobraniem realizacja zamówienia następuje w możliwie najkrótszym terminie
  5. Klient może zmienić zamówienie lub umowa może zostać przez niego zerwana za pośrednictwem e-maila do momentu wysłania zamówienia.
  6. Do każdego zakupu wystawiana jest faktura VAT lub paragon.
  7. Płatności przelewem prosimy kierować na konto:
     
ING Bank 76 1050 1461 1000 0092 3357 0663

W tytule przelewu prosimy podać dane identyfikujące oraz nr zamówienia.

Reklamacje
  1. Wszystkie towary dostępne w sklepie są nowe i objęte są gwarancją producenta.
  2. Jeżeli po otrzymaniu towaru wadliwego technicznie ma prawo odesłać go przesyłką poleconą.
  3. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz krótki opis, jaka jest przyczyna reklamacji oraz dane adresowe ( imię nazwisko, ulica, nr domu, mieszkania, miasto, kod i nr telefonu kontaktowego).
  4. Odbierając towar klient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych w czasie transportu.
  5. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  6. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, zalania woda lub innymi cieczami, uszkodzeń termicznych, chemicznych oraz powstałych na skutek niezgodnego z przeznaczeniem używania towaru. Jakiekolwiek przeróbki lub zerwanie plomb (jeżeli przedmiot jest nimi zabezpieczony) powoduje utratę gwarancji.
  7. Reklamacje klient odsyła na własny koszt.
  8. Reklamacje nie będą rozpatrywane:, jeżeli nie zostanie dołączony do towaru dokument zakupu i w przypadku odesłania towaru na mój koszt. Wymieniony towar dostarczany jest na nasz koszt.
  9. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych, od ich wpłynięcia. Jeżeli reklamacja klienta dotyczy parametrów jakościowych dostarczonego towaru, sklep podejmie decyzję odnośnie zasadności kierowanego roszczenia, w uzgodnieniu z producentem towaru, w terminie 21 dni od daty złożenia reklamacji. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  10. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po rozpatrzeniu reklamacji
 

 
Przejdź do strony głównej